Поздравь или разыграй!

Get Adobe Flash player

29 сентября 2009 г.

ПСИХИ. Гумористична сценка


Репертуар для театру мініатюр

А.Трушкін

"ПСИХИ"
1. Лікарю,можна?
2. Можно. Та чи потрібно?
1. Всі до психіатра і я до психіатра.
2. Правильно, краще зразу дізнатись, що ти псих. Зараз, хвора, більше з-за грошей з розуму зходять.
1. Ось і погано, лікарю! Тільки що я знайшла гроши.
2. Багато?
1. Мішок.
2. Мішок?! В и не хвилюйтесь, будь ласка.
1. Я не хвилююсь, лікарю. Ви тільки мене за руки не тримайте. Мішок такий лежить з сотнями, , при них ні адреси, ні посвідчення. Гроші нічейні...Гора такенна доларів...
2. Доларів?
1. Лікарю, ви мені гудзика відірвали. Так-так, доларів. Ні адреси, ні свдоцтва. Нічейні. Ну, думаю...
2. Стоп! Я відгадаю, як психіатр... Ну, думаю, собі візьму?!!
1. Не правильно, лікарю, не вгадали. Ну, думаю, може повернеться хто, почекаю. Два дні чекав- нікого.
2. Два дні?
1. Так.
2. Ви головою об що б'єтесь?
1. Ні об що!
2. А випадково?
1. Тобто ви спочатку запитали, чи не б'юся навмисно?
2. Так.
1. Ні, я і випадково не билася ніколи.
2. Цікаво як! Що ж таке?.. П'єте багато?
1. Води?
2. Горілки.
1. Ні грама.
2. А що ви п'єте?
1. У нас джерельце, лікарю, біля самого будинку. Ми з джерельця п'ємо.
2. Дивно! А при повному місяці на дах не тягне?
1. Ні, а що там, лікарю, на даху?
2. Нічого , так запитав, до слова. Отже, два дні чекали- нікого.
1. Нікого! Ну що ж, думаю, тоді...
2. Стоп! Відгадаю: "Ну що ж, думаю, тоді...собі візьму!"
1. Не правильно, лікарю. Думаю. В міліцію. Піду. Прийшов, питаю:"Ніхто не
звертався відносно грошей?" Вони кажуть:" Ні, відносно грошей давно вже ніхто не звертався. Я тоді в ощадбанк, може вони фальшиві, ось ніхто і не звертався.
2. Вірно, хвора. Розумниця. Молодець.! Дуже добре розсудили. А скажіть, ви падали з кобили?
1. З якої?
2. З будь-якої.
1. Ніколи.
2. Ну і чудово. Епілептиків в роду багато?
1. Нема.
2. А були?
1. Не було.
2. Епілептиків?!
1. Ні, не було.
2. Ну як же?
1. Правда, не було.
2. Не було, поки ще. Відмінно. А скажіть мені щіро, як жінка жінці, що ви відчуваєте, коли беретесь голою рукою за оголений електричний дріт?
1. Нічого, лікарю, не відчуваю.
2. Нічого не відчуваєте?.. От і чудово, а то я вже сама , майже, з розуму не зійшла. Ніколи нічого не відчуваєте...
1. Ніколи, лікарю. А ніколи і не бралася за оголений електрічний дріт.
2. Жаль. В ощадбанку що сказали?
1. Сказали, долари справжні. Я вийшла від них, думаю:" Ну , ось тепер вже..."
2. Стоп! Останній раз відгадую.
1. Зараз, мабуть, відгадаєте, лікарю.
2. "Ну, ось, зараз вже , думаю, - собі візьму!"
1. Як же собі? Вони ж чужі...Ну що, лікарю, нормальна я людина?
2. Гроші де?
1. Я їх викинула. Спершу вам несла... Потім згадала.." Від грошей одне нещастя" і викинула їх біля поліклініки... Куди ж ви, лікарю? Раз - і нема її. Швидко так...головне через вікно з восьмого поверху... Ну піду подивлюся...

Переклад українською Тетяна Кондратенко.
З репертуару Народного аматорського колективу Театру мініатюр Обухівського РЦКіД (Київська область, Україна)
© При использовании материала с сайта "Подаруй дітям свято. Школа Бабусі-Ягусі" обязательна активная ссылка http://svyatkuyemo.blogspot.com/