Поздравь или разыграй!

Get Adobe Flash player

30 сентября 2009 г.

"А чому?" Мініатюра


Репертуар для театру мініатюр

Віктор Муравйов

А чому?..

1. Микола! А давай пограємося?
2. Мені нема коли.
1. А чому нема коли?
2. Бо я зайнятий.
1. Ніхто не хоче зі мною гратися. Ви мене не любите!
2. Та любимо ми тебе. Тільки не заважай.
1. А чому мами немає?
2. Мама бігає.
1. А за ким вона бігає?
2. Ні за ким вона не бігає.
1. А від кого вона бігає?
2. Ні від кого вона не бігає. Просто так бігає.
1. А чому вона просто так бігає?
2. Щоб бути здоровою і красивою. І щоб тебе ще дужче любити.
1. А чому татка немає?
2. Він теж бігає. Щоб стати сильним і мати міцні м’язи.
1. І щоб мене дужче любити?
2. Так.
1. А чому у тебе такі великі м’язи (тицьнула пальчиком в живіт)
2. То не м’язи.
1. А чому то не м’язи?
2. Тому що я мало рухався.
1. А чому ти мало рухався?
2. Тому що я пишу реферата.
1. А чому ти пишешь реферата?
2. Тому що моя вчителька Ганна Іванівна доручила мені його написати.
1. А коли напишешь, що будешь робити?
2. Буду його захищати.
1. А чому його треба захищати? Щоб не побили?
2. Щоб довести його цінність і переконати всіх, що рух – це основа життя.
1. А чому рух - це основа життя?
2. Тому що це тема мого реферату.
1. А чому це тема твого реферату?
2. Тому що живе тільки те, що рухається.
1. А чому ти живешь, хоч не рухаєшся й тільки сидишь?
2. Я рухаюсь, але не дуже помітно.
1. А чому не дуже помітно?
2. Бо не побіжу ж я й справді по вулиці.
1. А чому ти не побіжишь справді по вулиці?
2. Бо моя вчителька Ганна Іванівна не бігає.
1. А чому твоя вчителька Ганна Іванівна не бігає?
2. Бо вона поважна людина. А може, соромиться…
1. А чому соромиться? Вона без штанців, так?
2. Не може бути вчителька без штанців! Ганна Іванівна не бігає тому, що не знає, що подумають про неї учні, коли дізнаються, що вона бігає, а я не бігаю тому, що не знаю, що про мене подумає Ганна Іванівна, коли дізнається, що я бігаю. А знати я мушу, бо вона моя вчителька. Та й не всі ж бігають…
1. А чому мама бігає?
2. Я ж тобі вже казав: щоб бути здоровою і красивою. І щоб тебе ще дужче любити.
1. А чому ти не хочешь мене дужче любити, ти ж мій братик?
2. Я хочу тебе дужче любити.
1. А чому ж ти не бігаєшь, щоб ще дужче мене любити?
2. Тому що я пишу реферата про те, що рух, це основа життя.
1. А чому…
2. Все більше не можу… Я побіг.
1. Ура!!! Микола мене ще дужче любити буде!!!
© При использовании материала с сайта "Подаруй дітям свято. Школа Бабусі-Ягусі" обязательна активная ссылка http://svyatkuyemo.blogspot.com/