Поздравь или разыграй!

Get Adobe Flash player

16 ноября 2009 г.

Хто справжній? Сценарій ігрової програми біля ялинки


"Хто справжній?"
Сценарій ігрової програми біля ялинки
(Програма проводиться до початку Новорічної вистави
"Пригоди у Країні казок, або Кулька гарного настрою" )

Звучить Новорічна пісенька. Дітей запрошують у ігровий зал.
Ведучий: Добрий день, любі діти. Щось я погано почула, може ви сьогодні не снідали? Снідали? Тоді давайте вітатися ще раз. Доброго дня! (всі відповідають). Молодці! Давайте ми з вами познайомимося. Ви мене впізнали? Так! Молодці! Я - Снігуронька! Онучка знаменитого діда - Діда Мороза.
(Ведучим може бути будь-який казковий герой. Поведінка - відповідна ролі)

А як Вас звуть? Давайте всі разом скажемо свої імена. Три-чотири! (діти разом кричать, якщо тихо - "Ой, не почула. Ще раз"). Бачу. Які ви сьогодні красиві, у яскравих костюмах. Тут у нас є і сніжинки, давайте їм поаплодуємо, і зайчики, і … ( Всім аплодують)

А чи знаєте Ви, діти, чому ми зібралися сьогодні всі разом , та ще й у святкових костюмах, у такій святковій залі? Тому що сьогодні свято. Яке? Правильно - Новий рік. Це найулюбленіше свято всіх дітей, та і дорослих теж. Тому що до свята у кожному домі наряджають зелену… яскраву?.. Правильно, ялинку… І у гості ми всі чекаємо дуже доброго діда... Як його звуть? Правильно, Дід Мороз! А у нього є великий мішок, а в ньому, що?.. Подарунки! Давайте його покличемо. Дід Мороз!
Всі кричать, чутно стукіт, виходить - Баба-Яга1

Баба-Яга1 : Привіт! Не чекали? Навіть не сподівалися? А я прийшла! Сама!

Ведучий: Бабуся-Ягуся. Ми тебе не чекали і не звали. Ми чекали Діда
Мороза. Правда, діти?

Баба-Яга : Не чекали? Не кликали? Хотіли святкувати Новий рік без мене? Не вийде! Якщо мене не запросили на свято, то і у вас свята не буде.

Ведучий: Як це не буде? Ми готувалися. Костюми одягали, віршики вчили, ялинку наряджали. Незабаром дід Мороз прийде. Так, діти? А ти кажеш - не буде.

Баба Яга : А я вам свято зіпсую. Все! Свято скінчилося! Всі встали і пішли до дому!

Ведучий: Бабуся-Ягуся, а чого ти завжди така зла?

Баба Яга : Тому, що мене ніхто не любить, ніхто на свято не запрошує…я така нещасна…бабуся…

А насправді, не така я вже і стара. Мені всього 300 років. Для Баби-Яги це ще підлітковий вік. Я весела і дуже люблю і співати, і танцювати, а скільки я загадок знаю… Я стільки часу біля дзеркала провела, щоб причепуритися і вам не злою з'явитися.

Ведучий: Ну так і залишайся на нашому святі, з нами і танцюй, і співай.

Залишимо, діти, Бабу-Ягу на нашому святі? Адже вона згодна нам не заважати, а с нами добре святкувати!

Діти відповідають.

Баба Яга1 : Дякую вам, добрі діти та дорослі. Ви не пожалкуєте, що запросили мене. Тоді я запрошую вас станцювати зі мною танець Бабок -Йожок. Вмієте?
Ведучий: Та звідкі ж діти можуть знати Баби-Йогини танці? Показуй, а ми повторимо. Дітки, танцюємо з Бабою-Ягою.
Пісня і танець баби-Яги. (Пісні можна скачати на стор. " Пісні")

Ведуча: Молодці, діти. І ти, Баба-Яга, молодець. А тепер я пропоную новорічний хоровод…
Знов стукіт у двері.
Ведуча: Хто ж там до нас прийшов? Мабуть, тепер це Дідусь Мороз!..Заходьте будь-ласка.
Звучить музика, вбігає, Баба-Яга2.
Баба-Яга2: Привіт! А ось і я! Не чекали? Не кликали? Хотіли святкувати Новий рік без мене?
Ведуча: У мене, мабуть, щось з очами. Діти, ви бачите теж саме, що і я? Це знову Баба-Яга?
Баба-Яга2: І нічого не знову. Я тільки що прийшла.
Баба Яга1 : Геть звідси! Я прийшла раніше за тебе! Це я справжня Баба-Яга! Так, діти? А ти - підробка!
Баба-Яга2: Сама ти підробка! Я тобі зараз покажу, хто з нас підробка.
Наступають одна на одну.
Ведучий: Шановні. Припиніть! Ще нам тут бійки не вистачало. У нас свято! А не змагання з бойових мистецтв. Діти, що нам робити? Виглядають вони однаково, все у них, як потребує "Баби-Йогинський" етикет. Мітла, хустка, Може проведемо конкурс на звання Справжньої Баби-Яги? Бабусі, ви готові?
Баба-Яга1: А чого тут готуватися, я і так знаю. Що переможу!
Баба-Яга2: Це я переможу!
Ведучий: Переможця будемо визначати оплесками, як в "Караоке на майдані". (До другої)
Баба-Яга 1 вже проспівала нам свою пісню, а чи вмієш співати ти?
Баба-Яга2: А як же!
Ведучий: Діти, допоможемо Бабкам-Йожкам позмагатися!
Баба-Яга2: співає та танцює з дітьми.
Ведучий: Визначаємо переможця музичного конкурсу.
Оплески Бабусі-Ягусі №1!
Оплески Бабусі-Ягусі №2!
Начебто однаково. Щож, продовжимо змагання.
Тепер подивимося. Які ви знаєте новорічні дитячі пісні . Прошу всіх стати у хоровод. Співаємо:________________________
Ведучий: Тепер проведемо танцювальний конкурс. Права половина залу буде у нас Шоу-балетом Баба-Йожка №1.
Ліва: Шоу-балет Баба-Йожка №2.
Приготувалися. Танцюємо українську полечку. Повторюємо вправи за нашими конкурсантками.
Українська полечка.
Ведучий: Бабусі, які ще святкові хороводи ви вивчили? Може дітки їх знають і вам допоможуть.
Хоровод (той, який діти вчили у школі чи у садочку).
Ведучий: У мене таке враження, що обидві Баби-Йожки справжні, обидві веселі і смішні. Спробую запитати у мого приятеля , може він щось придумає. Здогадайтеся. Про кого я кажу. Він дуже добрий і веселий , такий кумедний і … зелений.
Він герой веселого мультика, і в нього є друзі - Віслюк і Кіт.
Правильно, це Шрек. Ваші оплески Шреку! (або інший герой)
Шрек: Привіт, діти! Я вітаю вас зі святом! Пропоную погратися!
Шрек приніс два "тунеля" ("Тунель": Зшита по довжині тканина закінчується з обох сторін обручами, які імітують вхід у тунель.). "Тунели" встановлено паралельно посередині зали. Баби Йожки розділяють дитяче коло навпіл. Навпроти них - інші помічники теж розділяють коло. Так виходить дві команди. Всі беруться за руки і двома колонами (командами) біжать - кожна команда по своєму колу, проходячи по "тунелю". Яка команда скоріше повернеться на попередню позицію - переможе. Або можна сформувати команди і провести естафетні змагання з використанням "тунелів", м'ячів. Можна збирати Сніговичків (паралонові кульки, що одягаються на ціпок), передавати клоунські "шапки", попередньо одягаючи їх на голову, тощо.
Ведучий: І знову настав час новорічного хороводу. Всі разом заспіваємо пісню_________________________________________________________
Ведучий: Шрек, як ти вважаєшь, яка Баба-Яга справжня?
Баба-Яга 1: Я!!!
Баба-Яга2: Ні. Я…
Шрек: А мені, вони, начебто однакові!
Ведучий: Однакові підробки?
Баби-Йожки: Ні! Що ти таке кажеш.
Шрек: Однаково справжні.
Ведучий: То може ми зміримося і залишимо у себе на святі обох?
Шрек: А чом би й ні! У всіх на новорічному святі буде по одній Бабі-Йожки, а у нас - цілих дві!
Баба Яга1 : Ви залишите нас обох?
Ведучий: Тільки у разі, якщо ви припините сваритися, а будете разом з нами святкувати, танцювати, співати.
Баби-Йожки: Ура! Спасибі! Ви не пожалкуєте. Вам з нами буде дуже весело.
Ведучий: Тоді допомагайте. Запрошую у центр зали дітей у карнавальних костюмах. У нас тут є і сніжинки, і принцеси і пірати. Кожному з вас Дід Мороз передав невеличкий новорічний подаруночок - солодку цукерку.
Ведучий: Діти, ви не втомилися? А чи знаєте ви, що наше свято ще буде продовжено? Тому що Дідусь Мороз і його друзі-артисти приготували вам у подарунок Казкову виставу? Знаєте? А знаєте ви, які казкові слова вам знадобляться під час вистави? Ні? Тоді давайте вивчимо. Ось ці чарівні слова: Абра, Швабра. Кадабра. Повторюйте за мною, три-чотири: Абра, Швабра. Кадабра.
Бабусі-Ягусі, заспіваємо ще одну пісеньку. Яку знають всі-всі, і дорослі, і маленькі.
Звучить хоровод "У лісі-лісі темному". Всі співають, Баби-Йожки виводять дітей до концертного залу, за кілька хвилин розпочнеться новорічна вистава.

Автор: Ніна Єрмоленко.
Україна, Київ
2008 р.
Джерело: Сайт ВЕСЕЛУН
© При использовании материала с сайта "Подаруй дітям свято. Школа Бабусі-Ягусі" обязательна активная ссылка http://svyatkuyemo.blogspot.com/